ΛΕΒΙΑΘΑΝ - ΒΕΧΕΜΩΘ
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Απ: ΛΕΒΙΑΘΑΝ - ΒΕΧΕΜΩΘ
ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ, Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΝ, ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΜΕΓΑΘΗΡΙΩΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΛΕΒΙΑΘΑΝ ΚΑΙ ΒΕΧEΜΩΘ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΟΓΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.
ΕΠΕΙΔΗ «Η ΠΛΑΝΗ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ» ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΦΡΕΑΡ ΤΗΣ ΑΒΥΣΣΟΥ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΦΩΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ.
ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΑΡΧΙΚΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΙΒΛΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΘΗΡΙΑ, ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΕΚΦΕΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΘΗΡΙΑ, ΕΙΤΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΕΙΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.
ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΙΩΒ (ΚΕΦΑΛΑΙΑ 40 ΚΑΙ 41)
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΣΑΪΑ (ΚΕΦ. 27ο) ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ Π. ΤΡΕΜΠΕΛΑ.
ΕΠΕΙΔΗ «Η ΠΛΑΝΗ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ» ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΦΡΕΑΡ ΤΗΣ ΑΒΥΣΣΟΥ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΦΩΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ.
ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΑΡΧΙΚΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΙΒΛΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΘΗΡΙΑ, ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΕΚΦΕΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΘΗΡΙΑ, ΕΙΤΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΕΙΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.
ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΙΩΒ (ΚΕΦΑΛΑΙΑ 40 ΚΑΙ 41)
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΣΑΪΑ (ΚΕΦ. 27ο) ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ Π. ΤΡΕΜΠΕΛΑ.
Απ: ΛΕΒΙΑΘΑΝ - ΒΕΧΕΜΩΘ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ 73ο ΨΑΛΜΟ.
ΟΙ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗ ΛΥΣΗ Σ’ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΨΑΛΜΟ.
ΟΙ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗ ΛΥΣΗ Σ’ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΨΑΛΜΟ.
Απ: ΛΕΒΙΑΘΑΝ - ΒΕΧΕΜΩΘ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ «ΣΥΡΙΑΚΟΣ ΒΑΡΟΥΧ», TOY ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ Σ. ΑΓΟΥΡΙΔΟΥ
Απ: ΛΕΒΙΑΘΑΝ - ΒΕΧΕΜΩΘ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ «ΕΝΩΧ», TOY ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ Σ. ΑΓΟΥΡΙΔΟΥ
Απ: ΛΕΒΙΑΘΑΝ - ΒΕΧΕΜΩΘ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ «4 ΕΣΔΡΑΣ ή ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΕΣΔΡΑ», TOY ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ Σ. ΑΓΟΥΡΙΔΟΥ
Απ: ΛΕΒΙΑΘΑΝ - ΒΕΧΕΜΩΘ
Ενέργεια και πολιτική
Submitted by antibaro on Tue, 15/02/2011 - 18:01
http://www.antibaro.gr/node/2690
Κοινωνία/Οικονομία Απόστολος Παπαδημητρίου
Τα κοιτάσματα φυσικού αερίου υπό τον πυθμένα της ανατολικής λεκάνης της Μεσογείου είναι τεράστια! Η άπληστη για κατανάλωση ενέργειας κοινωνία δυτικού τύπου έχοντας σαφή την αίσθηση των συνεπειών από την ολοένα και αυξανόμενη τιμή των υγρών καυσίμων, λόγω της επικείμενης εξάντλησης των πετρελαιοπηγών, αναζητά εναγωνίως νέες πηγές. Θα ήταν αφελές να δεχθούμε ότι τα κοιτάσματα φυσικού αερίου ήσαν ώς πρόσφατα άγνωστα στους διεθνείς επιστημονικούς και κατ’ επέκταση πολιτικούς και επιχειρηματικούς κύκλους. Το γιατί εκδηλώνεται τόσο έντονη κινητικότητα από το τέλος του παρελθόντος έτους, εμείς, οι “κοινοί θνητοί”, θα το πληροφορηθούμε αργότερα, όταν τα σχέδια τεθούν σε εφαρμογή με συνέπειες πέρα από τις οικονομικές τόσο πολιτικές όσο και στρατιωτικές.
Προ εβδομάδων αμερικανοϊσραηλινή κοινοπραξία επιβεβαίωσε τις αρχικές εκτιμήσεις για το μέγεθος του κοιτάσματος φυσικού αερίου Λεβιάθαν, ανακοινώνοντας τη μεγαλύτερη ανακάλυψη κοιτάσματος αερίου την τελευταία δεκαετία. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Noble Energy και της ισραηλινής Delek το Λεβιάθαν περιέχει 450 δισ. κυβικά μέτρα. Γιατί όμως οι Ισραηλινοί απεκάλεσαν το κοίτασμα Λεβιάθαν;
Λεβιάθαν είναι σύνθετη εβραϊκή λέξη που ερμηνεύεται ως “σύνολο δρακόντων” και μεταφορικά ως τεράστιο και τερατώδες. Λεβιάθαν είναι και ο τίτλος έργου του Άγγλου συγγραφέα-φιλοσόφου Τόμας Χόμπς (1651). Ο πλήρης τίτλος του έργου είναι: “Λεβιάθαν ή το αντικείμενο, η μορφή και η ισχύς μιας Κοινοπολιτείας εκκλησιαστικής και πολιτικής”. Κατά τον συγγραφέα ο άνθρωπος δεν έχει αγαθή φύση αλλά είναι εκ φύσεως εγωιστής και ηδονιστής. Το γεγονός ότι τα ανθρώπινα κίνητρα οδηγούνται, σύμφωνα με τη φύση τους, από προσωπικό συμφέρον, θα μπορούσε να είχε καταστροφικές συνέπειες. Ανεξέλεγκτοι, οι άνθρωποι, και καθοδηγούμενοι από την εσωτερική δυναμική τους, το πιθανότερο είναι πως θα αλληλοκαταστραφούν. Τις ελπίδες για διατήρηση της κοινωνικής ειρήνης ο Χομπς εναποθέτει στο Κράτος (Λεβιάθαν), είτε με τη μορφή της απόλυτης μοναρχίας, είτε με τη μορφή της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Το σημαντικό στοιχείο είναι ότι αυτό το Κράτος έχει το μονοπώλιο της βίας και της απόλυτης εξουσίας. Γράφει σε κάποιο σημείο: «Ιδού, λοιπόν, η γένεση εκείνου του μεγάλου Λεβιάθαν, ή μάλλον (για να μιλήσουμε με μεγαλύτερο σεβασμό) εκείνου του θνητού θεού, στον οποίο οφείλουμε, ύστερα από τον αθάνατο θεό, την ειρήνη και την διαφέντεψή μας».
Με λόγια παχιά μας έχει θρέψει η Δύση και με το παραπάνω. Σήμερα βέβαια δεν ζούμε τον γιγαντισμό του κράτους, όπως στις κομμουνιστικές κοινωνίες, αλλά τον αντίποδα, δηλαδή την αυτοκατάργησή του μέσα από την εκχώρηση πλείστων όσων δικαιοδοσιών αυτού, αλλά και της περιουσίας του σε υπερκρατικά και άκρως σκοτεινά κέντρα εξουσίας και στο αδηφάγο κεφάλαιο! Μήπως Λεβιάθαν είναι στις ημέρες μας ο πανίσχυρος μηχανισμός μιας παγκόσμιας κυβέρνησης υπό τον ασφυκτικό έλεγχο των σιωνιστών, που θα κινήσει τα νήματα για τις όποιες οικονομικές, πολιτικές και γεωστρατηγικές μεταβολές στην έκταση του πλανήτη;
Τις εξελίξεις των τελευταίων ετών στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου σημάδεψε η προϊούσα ψυχρότητα των σχέσεων Τουρκίας Ισραήλ, η οποία έφθασε σε παροξυσμό όταν ο Ερντογάν μίλησε κατά του Ισραήλ με την ανθρώπινη και όχι τη διπλωματική γλώσσα. Αυτό έδωσε πρώτης τάξεως άλλοθι στην ελληνική διπλωματία να προχωρήσει με γοργούς ρυθμούς στη θέρμανση των σχέσεων της χώρας μας με το Ισραήλ, από το οποίο πολλοί ελπίζουν να δώσει ένα “καλό μάθημα” στον επίβουλο γείτονα! Δύο παρατηρήσεις:
Η πρώτη είναι η αίσθηση στην ελληνική κοινή γνώμη ότι το Ισραήλ έχει τη δύναμη να δαμάσει την Τουρκία. Συνεπώς δεν είναι το περιορισμένης έκτασης κρατίδιο της Μέσης Ανατολής με τον φοβερό πονοκέφαλο στο εσωτερικό του, τους Παλαιστίνιους. Να που ο μέσος Έλλην γνωρίζει ποιός έχει τη δύναμη. Γνωρίζει ακόμη και γιατί την έχει. Το θλιβερό είναι ότι προσδοκά να διαθέσει μέρος αυτής στην Ελλάδα προς διευθέτηση των προβλημάτων με τον γείτονα στα πλαίσια της οικονομικής συνεργασίας! Έτσι οι ειδήσεις περί κοινών συνεδριάσεων των υπουργικών συμβουλίων των δύο χωρών και περί της επίσκεψης των ισχυρών του σιωνισμού στη χώρα μας περνούν απαρατήρητες, για να μη γράψουμε ότι γίνονται δεκτές με ανακούφιση και ελπίδες!
Η δεύτερη είναι η έξαρση της προβολής της κακής Τουρκίας, την οποία εμείς ενθαρρύναμε με την ενδοτική εξωτερική πολιτική. Μήπως ακολουθούμε την τακτική των κεμαλιστών που επέρριπταν την αιτία όλων των κακών της χώρας τους στους κακούς γείτονες, δηλαδή σε μας; Τώρα έγινε κακή η Τουρκία, τώρα που η αναθεωρητική ιστοριογραφία με την πλήρη υποστήριξη της Πολιτείας προσπαθεί να μας πείσει ότι οι πρόγονοί μας δεν πέρασαν και πολύ άσχημα υπό τον τουρκικό ζυγό;
Το Ισραήλ ενέχεται για πλήθος εγκληματικών ενεργειών κατά των Παλαιστινίων. Ο σιωνισμός για πλήθος εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας. Και εμείς αδιαφορώντας για την πολιτική καλών σχέσεων με τις αραβικές και γενικότερα μουσουλμανικές χώρες, στρεφόμαστε προς το Ισραήλ! Από την άλλη θάρρος για να εφαρμόσουμε στη θάλασσα όσα το διεθνές δίκαιο υπαγορεύει δεν διαθέτουμε!
Στον ισλαμικό κόσμο της περιοχής που εξετάζουμε παρατηρείται έντονη κινητικότητα. Οι εκλεκτοί της Δύσης, συνεπώς και του Ισραήλ, και μέλη της σοσιαλιστικής διεθνούς Μπεν Αλί και Μουμπάρακ αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την εξουσία. Ο δεύτερος επιχείρησε να προβάλει αντίσταση, ενώ ο Αμερικανός πρόεδρος είχε σπεύσει να εκφράσει την επιθυμία του να παραιτηθεί ο Αιγύπτιος “σοσιαλιστής” δικτάτωρ! Αν λάβουμε υπ’ όψη και την περίεργη απομάκρυνση από την εξουσία του δουλικά πιστού στη Δύση Μουσάραφ, δικτάτορα του Πακιστάν, πρέπει να αναρρωτηθούμε τί άραγε να ετοιμάζουν οι δυτικοί υπό την καθοδήγηση του σιωνισμού; Θα ακολουθήσουν άλλες ανατροπές στις ισλαμικές χώρες; Και ποιά καθεστώτα θα διαδεχθούν τους ώς σήμερα αφοσιωμένους στη Δύση δικτάτορες, που κυβερνούν καταστέλλοντας βίαια την αντίδραση που απορρέει από τη θρησκευτική πίστη των λαών τους και την ταπεινωτική έναντι τους στάση της Δύσης; Είναι δυνατόν ο Αμερικανός πρόεδρος να προτρέχει των εξελίξεων ενεργώντας υπέρ των δικαίων του αιγυπτιακού λαού; Μήπως επιχειρούν τον σχηματισμό ενός ισχυρού σουνιτικού μετώπου με ανίσχυρους νέους ηγέτες, τους οποίους θα πιέσουν να στραφούν κατά του σιιτικού Ιράν; Αλλά τί θα γίνει, αν εμπλακούν στις εξελίξεις η Ρωσία και η Κίνα;
Από την άλλη η Μέρκελ, που δεν άνοιξε ποτέ το στόμα της να υπαρασπιστεί τα δίκαια της κυπριακής δημοκρατίας, έσπευσε στην Κύπρο για διαβουλεύσεις, καθώς είδε με ανησυχία τις προηγηθείσες μεταξύ Ισραήλ και Κύπρου. Φθάσαμε να δούμε και Τουρκοκύπριους στα κατεχόμενα να διαδηλώνουν (αυθόρμητα κατά της μητέρας πατρίδας! Είναι πράγματι στις προθέσεις των ισχυρών η πλήρης απομόνωση και μάλιστα η αποδυνάμωση της Τουρκίας; Συμπίπτουν τα συμφέροντα του διεθνούς σιωνισμού με τα γερμανικά ή θα δούμε στο προσεχές μέλλον αντιπαραθέσεις στα πλαίσια του εμφανώς αναδυομένου γερμανικού εθνικισμού; Είχαμε το θάρρος να προσφύγουμε για τις γερμανικές αποζημιώσεις στο διεθνές δικαστήριο ή μας έσπρωξαν την ύστατη στιγμή; Η διαφήμιση εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, στην οποία εμφανιζόταν η σημαία της αυτόνομης Κρήτης ήταν ατυχές συμβάν; Το ότι δανειστές μας μας καλούν να ξεπουλήσουμε ακόμη και μνημεία ήταν φραστικό και μόνο ολίσθημα; Αν τελικά βρεθούμε να μην ελέγχουμε τα κοιτάσματά μας, αλλά να έχουμε εκχωρήσει αυτά σε άλλους, όπως εκχωρήσαμε και εθνικά μας δίκαια, θα ανακουφισθούμε, επειδή αποφύγαμε κάποια σύρραξη; Και αν η σύρραξη είναι στο σχέδιο για την αρπαγή του πλούτου της χώρας μας; Εμείς θα συνεχίζουμε να μετρούμε μόνο τις προσωπικές οικονομικές απώλειες στα πλαίσια της διευθέτησης του χρέους μας; Πατρίδα δεν έχουμε να την πονέσουμε λίγο;
“ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ”
Το 1651 έγραψε τον Λεβιάθαν, (Leviathan or the Matter, Form and Power of a Comonwealth Ecclesiastical and Civil)2, που αποτελεί και το σπουδαιότερο έργο του. Ο άνθρωπος δεν έχει αγαθή φύση, υποστηρίζει ο φιλόσοφος, αλλά είναι εκ φύσεως εγωιστής και ηδονιστής. Το γεγονός ότι τα ανθρώπινα κίνητρα οδηγούνται, σύμφωνα με τη φύση τους, από προσωπικό συμφέρον, θα μπορούσε να είχε καταστροφικές συνέπειες. Ανεξέλεγκτοι, οι άνθρωποι, και καθοδηγούμενοι από την εσωτερική δυναμική τους, το πιθανότερο είναι πως θα αλληλοκαταστραφούν. Για να διατηρηθεί η κοινωνική ειρήνη, ο Χομπς δημιουργεί ένα τέχνασμα, τον Λεβιάθαν, το Κράτος3, είτε με τη μορφή της απόλυτης μοναρχίας, είτε με τη μορφή της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Το σημαντικό στοιχείο είναι ότι αυτό το Κράτος έχει το μονοπώλιο της βίας και της απόλυτης εξουσίας4. Ως ανταπόδοση προς τον άνθρωπο, το Κράτος ασκεί αυτή την απόλυτη εξουσία με μοναδικό σκοπό τη διατήρηση της κοινωνικής ειρήνης:
«Ιδού, λοιπόν, η γένεση εκείνου του μεγάλου Λεβιάθαν, ή μάλλον (για να μιλήσουμε με μεγαλύτερο σεβασμό) εκείνου του θνητού θεού, στον οποίο οφείλουμε, ύστερα από τον αθάνατο θεό, την ειρήνη και την διαφέντεψή μας»5.
Ο Λεβιάθαν, λοιπόν, αναλαμβάνει την προστασία των πολιτών από εξωτερικούς και εσωτερικούς παράγοντες, μέσω του στρατού και της αστυνομίας. Άλλο σημαντικό καθήκον είναι επίσης η προστασία των πολιτών από τον ίδιο τον Λεβιάθαν. Από αυτήν την ιδέα πηγάζει το Σύνταγμα, ως αυτοπεριορισμός της εξουσίας.
Ο Χομπς με την θεωρία αυτή λοιπόν αρνείται το δικαίωμα επανάστασης εναντίον του κοινωνικού συμβολαίου (μια έννοια που θα ονομαστεί έτσι αργότερα από τον Λοκ). Όταν όμως ο Λεβιάθαν δεν φροντίζει πια για την ειρήνη και άμυνα των πολιτών, τότε το συμβόλαιο ακυρώνεται και το κράτος μπορεί να διαλυθεί. Οι άνθρωποι γυρίζουν στον φυσικό νόμο, έως ότου γίνει ένα νέο συμβόλαιο.
Σύνθετη εβραϊκή λέξι εκ του λεβιάθ και θαννέμ = «σύνολο δρακόντων», σημαίνουσα θαλάσσιο τέρας. Μεταφορικώς: «το κολοσσιαίον και τερατώδες», εις την Αγία γραφή αναφέρεται ο Λεβιάθαν ως μέγιστο τέρας φοβερό στην εμφάνιση που τρέπει τους θεωμένους εις φυγή.
Ο Ιώβ το παρουσιάζει ως κροκόδειλο και ο Ησαϊας ως όφι «σκοτεινό δράκοντα», κατά την Καββάλα την από στόματος παραδοθείσαν μυστηριώδη Ιουδαϊκή διδασκαλία, ο Λεβιάθαν είναι ένα από τα πνεύματα των τεσσάρων σημείων του ορίζοντα και κυβερνά την Θάλασσα εις το κράτος του Βεελζεβούλ.
EINAI TYXAIO ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ "ΛΕΒΙΑΘΑΝ" ΤΩΡΑ ?
ΜΗΠΩΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΚΑΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ?
ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΒΡΗΚΕ ΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙ.
Submitted by antibaro on Tue, 15/02/2011 - 18:01
http://www.antibaro.gr/node/2690
Κοινωνία/Οικονομία Απόστολος Παπαδημητρίου
Τα κοιτάσματα φυσικού αερίου υπό τον πυθμένα της ανατολικής λεκάνης της Μεσογείου είναι τεράστια! Η άπληστη για κατανάλωση ενέργειας κοινωνία δυτικού τύπου έχοντας σαφή την αίσθηση των συνεπειών από την ολοένα και αυξανόμενη τιμή των υγρών καυσίμων, λόγω της επικείμενης εξάντλησης των πετρελαιοπηγών, αναζητά εναγωνίως νέες πηγές. Θα ήταν αφελές να δεχθούμε ότι τα κοιτάσματα φυσικού αερίου ήσαν ώς πρόσφατα άγνωστα στους διεθνείς επιστημονικούς και κατ’ επέκταση πολιτικούς και επιχειρηματικούς κύκλους. Το γιατί εκδηλώνεται τόσο έντονη κινητικότητα από το τέλος του παρελθόντος έτους, εμείς, οι “κοινοί θνητοί”, θα το πληροφορηθούμε αργότερα, όταν τα σχέδια τεθούν σε εφαρμογή με συνέπειες πέρα από τις οικονομικές τόσο πολιτικές όσο και στρατιωτικές.
Προ εβδομάδων αμερικανοϊσραηλινή κοινοπραξία επιβεβαίωσε τις αρχικές εκτιμήσεις για το μέγεθος του κοιτάσματος φυσικού αερίου Λεβιάθαν, ανακοινώνοντας τη μεγαλύτερη ανακάλυψη κοιτάσματος αερίου την τελευταία δεκαετία. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Noble Energy και της ισραηλινής Delek το Λεβιάθαν περιέχει 450 δισ. κυβικά μέτρα. Γιατί όμως οι Ισραηλινοί απεκάλεσαν το κοίτασμα Λεβιάθαν;
Λεβιάθαν είναι σύνθετη εβραϊκή λέξη που ερμηνεύεται ως “σύνολο δρακόντων” και μεταφορικά ως τεράστιο και τερατώδες. Λεβιάθαν είναι και ο τίτλος έργου του Άγγλου συγγραφέα-φιλοσόφου Τόμας Χόμπς (1651). Ο πλήρης τίτλος του έργου είναι: “Λεβιάθαν ή το αντικείμενο, η μορφή και η ισχύς μιας Κοινοπολιτείας εκκλησιαστικής και πολιτικής”. Κατά τον συγγραφέα ο άνθρωπος δεν έχει αγαθή φύση αλλά είναι εκ φύσεως εγωιστής και ηδονιστής. Το γεγονός ότι τα ανθρώπινα κίνητρα οδηγούνται, σύμφωνα με τη φύση τους, από προσωπικό συμφέρον, θα μπορούσε να είχε καταστροφικές συνέπειες. Ανεξέλεγκτοι, οι άνθρωποι, και καθοδηγούμενοι από την εσωτερική δυναμική τους, το πιθανότερο είναι πως θα αλληλοκαταστραφούν. Τις ελπίδες για διατήρηση της κοινωνικής ειρήνης ο Χομπς εναποθέτει στο Κράτος (Λεβιάθαν), είτε με τη μορφή της απόλυτης μοναρχίας, είτε με τη μορφή της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Το σημαντικό στοιχείο είναι ότι αυτό το Κράτος έχει το μονοπώλιο της βίας και της απόλυτης εξουσίας. Γράφει σε κάποιο σημείο: «Ιδού, λοιπόν, η γένεση εκείνου του μεγάλου Λεβιάθαν, ή μάλλον (για να μιλήσουμε με μεγαλύτερο σεβασμό) εκείνου του θνητού θεού, στον οποίο οφείλουμε, ύστερα από τον αθάνατο θεό, την ειρήνη και την διαφέντεψή μας».
Με λόγια παχιά μας έχει θρέψει η Δύση και με το παραπάνω. Σήμερα βέβαια δεν ζούμε τον γιγαντισμό του κράτους, όπως στις κομμουνιστικές κοινωνίες, αλλά τον αντίποδα, δηλαδή την αυτοκατάργησή του μέσα από την εκχώρηση πλείστων όσων δικαιοδοσιών αυτού, αλλά και της περιουσίας του σε υπερκρατικά και άκρως σκοτεινά κέντρα εξουσίας και στο αδηφάγο κεφάλαιο! Μήπως Λεβιάθαν είναι στις ημέρες μας ο πανίσχυρος μηχανισμός μιας παγκόσμιας κυβέρνησης υπό τον ασφυκτικό έλεγχο των σιωνιστών, που θα κινήσει τα νήματα για τις όποιες οικονομικές, πολιτικές και γεωστρατηγικές μεταβολές στην έκταση του πλανήτη;
Τις εξελίξεις των τελευταίων ετών στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου σημάδεψε η προϊούσα ψυχρότητα των σχέσεων Τουρκίας Ισραήλ, η οποία έφθασε σε παροξυσμό όταν ο Ερντογάν μίλησε κατά του Ισραήλ με την ανθρώπινη και όχι τη διπλωματική γλώσσα. Αυτό έδωσε πρώτης τάξεως άλλοθι στην ελληνική διπλωματία να προχωρήσει με γοργούς ρυθμούς στη θέρμανση των σχέσεων της χώρας μας με το Ισραήλ, από το οποίο πολλοί ελπίζουν να δώσει ένα “καλό μάθημα” στον επίβουλο γείτονα! Δύο παρατηρήσεις:
Η πρώτη είναι η αίσθηση στην ελληνική κοινή γνώμη ότι το Ισραήλ έχει τη δύναμη να δαμάσει την Τουρκία. Συνεπώς δεν είναι το περιορισμένης έκτασης κρατίδιο της Μέσης Ανατολής με τον φοβερό πονοκέφαλο στο εσωτερικό του, τους Παλαιστίνιους. Να που ο μέσος Έλλην γνωρίζει ποιός έχει τη δύναμη. Γνωρίζει ακόμη και γιατί την έχει. Το θλιβερό είναι ότι προσδοκά να διαθέσει μέρος αυτής στην Ελλάδα προς διευθέτηση των προβλημάτων με τον γείτονα στα πλαίσια της οικονομικής συνεργασίας! Έτσι οι ειδήσεις περί κοινών συνεδριάσεων των υπουργικών συμβουλίων των δύο χωρών και περί της επίσκεψης των ισχυρών του σιωνισμού στη χώρα μας περνούν απαρατήρητες, για να μη γράψουμε ότι γίνονται δεκτές με ανακούφιση και ελπίδες!
Η δεύτερη είναι η έξαρση της προβολής της κακής Τουρκίας, την οποία εμείς ενθαρρύναμε με την ενδοτική εξωτερική πολιτική. Μήπως ακολουθούμε την τακτική των κεμαλιστών που επέρριπταν την αιτία όλων των κακών της χώρας τους στους κακούς γείτονες, δηλαδή σε μας; Τώρα έγινε κακή η Τουρκία, τώρα που η αναθεωρητική ιστοριογραφία με την πλήρη υποστήριξη της Πολιτείας προσπαθεί να μας πείσει ότι οι πρόγονοί μας δεν πέρασαν και πολύ άσχημα υπό τον τουρκικό ζυγό;
Το Ισραήλ ενέχεται για πλήθος εγκληματικών ενεργειών κατά των Παλαιστινίων. Ο σιωνισμός για πλήθος εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας. Και εμείς αδιαφορώντας για την πολιτική καλών σχέσεων με τις αραβικές και γενικότερα μουσουλμανικές χώρες, στρεφόμαστε προς το Ισραήλ! Από την άλλη θάρρος για να εφαρμόσουμε στη θάλασσα όσα το διεθνές δίκαιο υπαγορεύει δεν διαθέτουμε!
Στον ισλαμικό κόσμο της περιοχής που εξετάζουμε παρατηρείται έντονη κινητικότητα. Οι εκλεκτοί της Δύσης, συνεπώς και του Ισραήλ, και μέλη της σοσιαλιστικής διεθνούς Μπεν Αλί και Μουμπάρακ αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την εξουσία. Ο δεύτερος επιχείρησε να προβάλει αντίσταση, ενώ ο Αμερικανός πρόεδρος είχε σπεύσει να εκφράσει την επιθυμία του να παραιτηθεί ο Αιγύπτιος “σοσιαλιστής” δικτάτωρ! Αν λάβουμε υπ’ όψη και την περίεργη απομάκρυνση από την εξουσία του δουλικά πιστού στη Δύση Μουσάραφ, δικτάτορα του Πακιστάν, πρέπει να αναρρωτηθούμε τί άραγε να ετοιμάζουν οι δυτικοί υπό την καθοδήγηση του σιωνισμού; Θα ακολουθήσουν άλλες ανατροπές στις ισλαμικές χώρες; Και ποιά καθεστώτα θα διαδεχθούν τους ώς σήμερα αφοσιωμένους στη Δύση δικτάτορες, που κυβερνούν καταστέλλοντας βίαια την αντίδραση που απορρέει από τη θρησκευτική πίστη των λαών τους και την ταπεινωτική έναντι τους στάση της Δύσης; Είναι δυνατόν ο Αμερικανός πρόεδρος να προτρέχει των εξελίξεων ενεργώντας υπέρ των δικαίων του αιγυπτιακού λαού; Μήπως επιχειρούν τον σχηματισμό ενός ισχυρού σουνιτικού μετώπου με ανίσχυρους νέους ηγέτες, τους οποίους θα πιέσουν να στραφούν κατά του σιιτικού Ιράν; Αλλά τί θα γίνει, αν εμπλακούν στις εξελίξεις η Ρωσία και η Κίνα;
Από την άλλη η Μέρκελ, που δεν άνοιξε ποτέ το στόμα της να υπαρασπιστεί τα δίκαια της κυπριακής δημοκρατίας, έσπευσε στην Κύπρο για διαβουλεύσεις, καθώς είδε με ανησυχία τις προηγηθείσες μεταξύ Ισραήλ και Κύπρου. Φθάσαμε να δούμε και Τουρκοκύπριους στα κατεχόμενα να διαδηλώνουν (αυθόρμητα κατά της μητέρας πατρίδας! Είναι πράγματι στις προθέσεις των ισχυρών η πλήρης απομόνωση και μάλιστα η αποδυνάμωση της Τουρκίας; Συμπίπτουν τα συμφέροντα του διεθνούς σιωνισμού με τα γερμανικά ή θα δούμε στο προσεχές μέλλον αντιπαραθέσεις στα πλαίσια του εμφανώς αναδυομένου γερμανικού εθνικισμού; Είχαμε το θάρρος να προσφύγουμε για τις γερμανικές αποζημιώσεις στο διεθνές δικαστήριο ή μας έσπρωξαν την ύστατη στιγμή; Η διαφήμιση εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, στην οποία εμφανιζόταν η σημαία της αυτόνομης Κρήτης ήταν ατυχές συμβάν; Το ότι δανειστές μας μας καλούν να ξεπουλήσουμε ακόμη και μνημεία ήταν φραστικό και μόνο ολίσθημα; Αν τελικά βρεθούμε να μην ελέγχουμε τα κοιτάσματά μας, αλλά να έχουμε εκχωρήσει αυτά σε άλλους, όπως εκχωρήσαμε και εθνικά μας δίκαια, θα ανακουφισθούμε, επειδή αποφύγαμε κάποια σύρραξη; Και αν η σύρραξη είναι στο σχέδιο για την αρπαγή του πλούτου της χώρας μας; Εμείς θα συνεχίζουμε να μετρούμε μόνο τις προσωπικές οικονομικές απώλειες στα πλαίσια της διευθέτησης του χρέους μας; Πατρίδα δεν έχουμε να την πονέσουμε λίγο;
“ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ”
Το 1651 έγραψε τον Λεβιάθαν, (Leviathan or the Matter, Form and Power of a Comonwealth Ecclesiastical and Civil)2, που αποτελεί και το σπουδαιότερο έργο του. Ο άνθρωπος δεν έχει αγαθή φύση, υποστηρίζει ο φιλόσοφος, αλλά είναι εκ φύσεως εγωιστής και ηδονιστής. Το γεγονός ότι τα ανθρώπινα κίνητρα οδηγούνται, σύμφωνα με τη φύση τους, από προσωπικό συμφέρον, θα μπορούσε να είχε καταστροφικές συνέπειες. Ανεξέλεγκτοι, οι άνθρωποι, και καθοδηγούμενοι από την εσωτερική δυναμική τους, το πιθανότερο είναι πως θα αλληλοκαταστραφούν. Για να διατηρηθεί η κοινωνική ειρήνη, ο Χομπς δημιουργεί ένα τέχνασμα, τον Λεβιάθαν, το Κράτος3, είτε με τη μορφή της απόλυτης μοναρχίας, είτε με τη μορφή της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Το σημαντικό στοιχείο είναι ότι αυτό το Κράτος έχει το μονοπώλιο της βίας και της απόλυτης εξουσίας4. Ως ανταπόδοση προς τον άνθρωπο, το Κράτος ασκεί αυτή την απόλυτη εξουσία με μοναδικό σκοπό τη διατήρηση της κοινωνικής ειρήνης:
«Ιδού, λοιπόν, η γένεση εκείνου του μεγάλου Λεβιάθαν, ή μάλλον (για να μιλήσουμε με μεγαλύτερο σεβασμό) εκείνου του θνητού θεού, στον οποίο οφείλουμε, ύστερα από τον αθάνατο θεό, την ειρήνη και την διαφέντεψή μας»5.
Ο Λεβιάθαν, λοιπόν, αναλαμβάνει την προστασία των πολιτών από εξωτερικούς και εσωτερικούς παράγοντες, μέσω του στρατού και της αστυνομίας. Άλλο σημαντικό καθήκον είναι επίσης η προστασία των πολιτών από τον ίδιο τον Λεβιάθαν. Από αυτήν την ιδέα πηγάζει το Σύνταγμα, ως αυτοπεριορισμός της εξουσίας.
Ο Χομπς με την θεωρία αυτή λοιπόν αρνείται το δικαίωμα επανάστασης εναντίον του κοινωνικού συμβολαίου (μια έννοια που θα ονομαστεί έτσι αργότερα από τον Λοκ). Όταν όμως ο Λεβιάθαν δεν φροντίζει πια για την ειρήνη και άμυνα των πολιτών, τότε το συμβόλαιο ακυρώνεται και το κράτος μπορεί να διαλυθεί. Οι άνθρωποι γυρίζουν στον φυσικό νόμο, έως ότου γίνει ένα νέο συμβόλαιο.
Σύνθετη εβραϊκή λέξι εκ του λεβιάθ και θαννέμ = «σύνολο δρακόντων», σημαίνουσα θαλάσσιο τέρας. Μεταφορικώς: «το κολοσσιαίον και τερατώδες», εις την Αγία γραφή αναφέρεται ο Λεβιάθαν ως μέγιστο τέρας φοβερό στην εμφάνιση που τρέπει τους θεωμένους εις φυγή.
Ο Ιώβ το παρουσιάζει ως κροκόδειλο και ο Ησαϊας ως όφι «σκοτεινό δράκοντα», κατά την Καββάλα την από στόματος παραδοθείσαν μυστηριώδη Ιουδαϊκή διδασκαλία, ο Λεβιάθαν είναι ένα από τα πνεύματα των τεσσάρων σημείων του ορίζοντα και κυβερνά την Θάλασσα εις το κράτος του Βεελζεβούλ.
EINAI TYXAIO ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ "ΛΕΒΙΑΘΑΝ" ΤΩΡΑ ?
ΜΗΠΩΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΚΑΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ?
ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΒΡΗΚΕ ΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙ.
Απ: ΛΕΒΙΑΘΑΝ - ΒΕΧΕΜΩΘ
ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓ. ΑΝΔΡΕΑ ΤΟΝ ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟ ΠΟΥ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΤΟΝ 73ο ΨΑΛΜΟ.
Απ: ΛΕΒΙΑΘΑΝ - ΒΕΧΕΜΩΘ
ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΒΑΣΙΛΕΥΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΘΙΟΠΙΑ ?
Απ: ΛΕΒΙΑΘΑΝ - ΒΕΧΕΜΩΘ
ΒΕΧΕΜΩΘ
Ας αρχίσουμε λοιπόν με τη βοήθεια του Θεού να αποκαλύπτουμε το μεγαθήριο «ΒΕΧΕΜΩΘ».
Ας αρχίσουμε λοιπόν με τη βοήθεια του Θεού να αποκαλύπτουμε το μεγαθήριο «ΒΕΧΕΜΩΘ».
Απ: ΛΕΒΙΑΘΑΝ - ΒΕΧΕΜΩΘ
Αυτό το θηρίο (το προερχόμενο εκ της γης, όπως αποδεικνύεται από την περιγραφή, αλλά και σύμφωνα με τα κείμενα που ήδη έχω αναρτήσει) τρώγει χόρτα, όσο και τα βόδια.
Τα χόρτα όμως σημαίνουν τους θνητούς ανθρώπους, σύμφωνα με τον Άγιο Κύριλλο Αλεξανδρείας.
Τρώει λοιπόν χόρτα (θνητούς ανθρώπους) ίσα με τα βόδια. Και χρησιμοποιεί εδώ τα βόδια αφ’ ενός για τον τρόπο της πέψης των μηρυκαστικών ζώων και αφ’ ετέρου για να μας δείξει την μεγάλη δύναμή του την οποία περιγράφει και αναλύει στον επόμενο στίχο.
Η «ισχύς» του λοιπόν βρίσκεται στην οσφύν του, δηλαδή στη μέση του. Αν θυμάστε όμως στο άγαλμα της οράσεως του Ναβουχοδονόσορ η κοιλία – μέση του ήταν χάλκινη (ο νοών νοείτω).
Επίσης η «δύναμις» του είναι στον ομφαλό της κοιλίας του.
Ομφαλός είναι το σημάδι που υπάρχει στο κέντρο της κοιλιάς του ανθρώπου και στο σημείο όπου, κατά την εμβρυϊκή ηλικία, κατέληγε ο ομφάλιος λώρος. Μεταφορικά σημαίνει το κέντρο ενός χώρου: π.χ. το κέντρο της γης τοποθετούνταν στους Δελφούς.
Ομφαλοσκόπηση είναι η επικέντρωση όλου του ενδιαφέροντος ενός ανθρώπου στον εαυτό του με αποτέλεσμα να αδρανεί ή να αδιαφορεί για τον κοινωνικό του περίγυρο. Ομφαλοσκόπος είναι ο ακοινώνητος και αδιάφορος ή και εχθρικός για τους άλλους.
Ομφαλοσκοπία είναι αφ’ ενός η μέθοδος με την οποία προσπαθούσαν να φτάσουν σε θρησκευτική έκσταση παρατηρώντας επί μεγάλο χρονικό διάστημα τον ομφαλό τους και αφ’ ετέρου η μαντική μέθοδος που βασίζεται στην παρατήρηση του ομφάλιου λώρο, δηλαδή η ομφαλομαντεία.
Εξάλλου μην ξεχνάτε τους εγγαστρίμυθους (εν – γαστήρ - μύθος).
Η δύναμη λοιπόν του ΒΕΧΕΜΩΘ βρίσκεται στη μυθολογία και μάλιστα στην καλύτερη ………. (ο νοών νοείτω).
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ?
Τα χόρτα όμως σημαίνουν τους θνητούς ανθρώπους, σύμφωνα με τον Άγιο Κύριλλο Αλεξανδρείας.
Τρώει λοιπόν χόρτα (θνητούς ανθρώπους) ίσα με τα βόδια. Και χρησιμοποιεί εδώ τα βόδια αφ’ ενός για τον τρόπο της πέψης των μηρυκαστικών ζώων και αφ’ ετέρου για να μας δείξει την μεγάλη δύναμή του την οποία περιγράφει και αναλύει στον επόμενο στίχο.
Η «ισχύς» του λοιπόν βρίσκεται στην οσφύν του, δηλαδή στη μέση του. Αν θυμάστε όμως στο άγαλμα της οράσεως του Ναβουχοδονόσορ η κοιλία – μέση του ήταν χάλκινη (ο νοών νοείτω).
Επίσης η «δύναμις» του είναι στον ομφαλό της κοιλίας του.
Ομφαλός είναι το σημάδι που υπάρχει στο κέντρο της κοιλιάς του ανθρώπου και στο σημείο όπου, κατά την εμβρυϊκή ηλικία, κατέληγε ο ομφάλιος λώρος. Μεταφορικά σημαίνει το κέντρο ενός χώρου: π.χ. το κέντρο της γης τοποθετούνταν στους Δελφούς.
Ομφαλοσκόπηση είναι η επικέντρωση όλου του ενδιαφέροντος ενός ανθρώπου στον εαυτό του με αποτέλεσμα να αδρανεί ή να αδιαφορεί για τον κοινωνικό του περίγυρο. Ομφαλοσκόπος είναι ο ακοινώνητος και αδιάφορος ή και εχθρικός για τους άλλους.
Ομφαλοσκοπία είναι αφ’ ενός η μέθοδος με την οποία προσπαθούσαν να φτάσουν σε θρησκευτική έκσταση παρατηρώντας επί μεγάλο χρονικό διάστημα τον ομφαλό τους και αφ’ ετέρου η μαντική μέθοδος που βασίζεται στην παρατήρηση του ομφάλιου λώρο, δηλαδή η ομφαλομαντεία.
Εξάλλου μην ξεχνάτε τους εγγαστρίμυθους (εν – γαστήρ - μύθος).
Η δύναμη λοιπόν του ΒΕΧΕΜΩΘ βρίσκεται στη μυθολογία και μάλιστα στην καλύτερη ………. (ο νοών νοείτω).
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ?
Απ: ΛΕΒΙΑΘΑΝ - ΒΕΧΕΜΩΘ
Η ουρά του ΒΕΧΕΜΩΘ είναι ως κυπαρίσσι. Αλλά τι σημαίνει ουρά και τι κυπαρίσσι μας το λέει πάλι ο Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας.
Η ουρά του κακού ΒΕΧΕΜΩΘ (κακοί προφήτες) που ακολουθεί την κεφαλή (κακούς ιερείς) θα στηθεί ως κυπαρίσσι. Δηλαδή θα υψηλοφρονούν (διότι το ύψος συμβολίζει το κυπαρίσσι) όλοι αυτοί οι κακοί προφήτες.
Αλλά δεν θα καταλήξουν τα δρώμενα (όπως λέει ο Άγιος Κύριλλος) σ’ αυτά που προφητεύουν οι τυφλοί και κακοί προφήτες.
Οι πλευρές του ΒΕΧΕΜΩΘ θα είναι χάλκινες. Και βέβαια αυτό το μέρος του σώματος ενός ζώου – θηρίου, που βλέπει προς τη γη, είναι τα πλευρά του. Θέλοντας εδώ να δείξει αφ’ ενός την χοϊκή καταγωγή του, αλλά και τον γήινο προσανατολισμό των επιθυμιών του.
Στο άγαλμα της οράσεως του Ναβουχοδονόσορ όμως οι πλευρές του αγάλματος ήταν αργυρές, και όχι χάλκινες.
Σωστά ήταν αργυρές διότι συμβόλιζαν την Περσική αυτοκρατορία. Αλλά στους εσχάτους χρόνους (όπως αναλύουμε στο ΒΙΒΛΙΟ μας) σ’ εκείνα τα μέρη θα κατοικούν ως επικυρίαρχοι οι κάτοικοι της χάλκινης βασιλείας (ο νοών νοείτω).
Γι αυτό λοιπόν οι πλευρές του είναι χάλκινες, διότι προέρχονται από την χάλκινη (κοιλία και μηρούς) βασιλεία.
Γι αυτό το κεφάλι του επτακέφαλου εσχατολογικού θηρίου της Αποκαλύψεως (κεφ. 13ο) είναι κεφάλι λέοντος, διότι με λιοντάρι παρομοιάζεται η Περσική αυτοκρατορία στην όραση των 4 θηρίων του Δανιήλ.
Και επειδή λοιπόν οσονούπω στα έσχατα η πρώην Περσική αυτοκρατορία θα κατοικείται από τους Χάλκινους, οι πλευρές του ΒΕΧΕΜΩΘ (ηγέτη της Ανατολής) αναφέρονται ως χάλκινες.
Μην ξεχνάτε ότι ο Αντίχριστος Βεχεμώθ θα μεγαλυνθεί προς την Ανατολή (απ’ όπου θα προέρχεται όπως και ο 1ος Αντίχριστος) και προς τον Νότο (θα υποτάξει Αιγυπτίους – Λυβίους - Αιθίοπες), (Δανιήλ κεφ. 11ο).
Ξεχάσαμε όμως να σας πούμε το πιο σοβαρό, αδελφοί μου.
Αφού προηγουμένως δείξαμε την γνώμη του Αγ. Κυρίλλου Αλεξανδρείας σχετικά με τι σημαίνει «ουρά» και αφού κατασταλάξαμε ότι σημαίνει κακοί προφήτες (ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ) που δεν θα ευοδωθούν οι προσδοκίες τους, λέμε τώρα σχετικά με τον ΒΕΧΕΜΩΘ ότι η ουρά του είναι ως κυπάρισσος, δηλαδή ότι ο ίδιος ως ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗΣ που είναι θα είναι μεγαλύτερος όλων των άλλων, όπως το κυπαρίσσι είναι μεγαλύτερο όλων των άλλων δέντρων.
Με λίγα λόγια θα είναι ο ΜΕΓΑΣ ΨΕΔΟΠΡΟΦΗΤΗΣ !!!
Κι έτσι λοιπόν ταυτίζεται το θηρίο εκ της γης ΒΕΧΕΜΩΘ (δηλαδή ο Αντίχριστος) με τον ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗ.
Ότι δηλαδή λέγαμε και στο ΒΙΒΛΙΟ μας.
Η ουρά του κακού ΒΕΧΕΜΩΘ (κακοί προφήτες) που ακολουθεί την κεφαλή (κακούς ιερείς) θα στηθεί ως κυπαρίσσι. Δηλαδή θα υψηλοφρονούν (διότι το ύψος συμβολίζει το κυπαρίσσι) όλοι αυτοί οι κακοί προφήτες.
Αλλά δεν θα καταλήξουν τα δρώμενα (όπως λέει ο Άγιος Κύριλλος) σ’ αυτά που προφητεύουν οι τυφλοί και κακοί προφήτες.
Οι πλευρές του ΒΕΧΕΜΩΘ θα είναι χάλκινες. Και βέβαια αυτό το μέρος του σώματος ενός ζώου – θηρίου, που βλέπει προς τη γη, είναι τα πλευρά του. Θέλοντας εδώ να δείξει αφ’ ενός την χοϊκή καταγωγή του, αλλά και τον γήινο προσανατολισμό των επιθυμιών του.
Στο άγαλμα της οράσεως του Ναβουχοδονόσορ όμως οι πλευρές του αγάλματος ήταν αργυρές, και όχι χάλκινες.
Σωστά ήταν αργυρές διότι συμβόλιζαν την Περσική αυτοκρατορία. Αλλά στους εσχάτους χρόνους (όπως αναλύουμε στο ΒΙΒΛΙΟ μας) σ’ εκείνα τα μέρη θα κατοικούν ως επικυρίαρχοι οι κάτοικοι της χάλκινης βασιλείας (ο νοών νοείτω).
Γι αυτό λοιπόν οι πλευρές του είναι χάλκινες, διότι προέρχονται από την χάλκινη (κοιλία και μηρούς) βασιλεία.
Γι αυτό το κεφάλι του επτακέφαλου εσχατολογικού θηρίου της Αποκαλύψεως (κεφ. 13ο) είναι κεφάλι λέοντος, διότι με λιοντάρι παρομοιάζεται η Περσική αυτοκρατορία στην όραση των 4 θηρίων του Δανιήλ.
Και επειδή λοιπόν οσονούπω στα έσχατα η πρώην Περσική αυτοκρατορία θα κατοικείται από τους Χάλκινους, οι πλευρές του ΒΕΧΕΜΩΘ (ηγέτη της Ανατολής) αναφέρονται ως χάλκινες.
Μην ξεχνάτε ότι ο Αντίχριστος Βεχεμώθ θα μεγαλυνθεί προς την Ανατολή (απ’ όπου θα προέρχεται όπως και ο 1ος Αντίχριστος) και προς τον Νότο (θα υποτάξει Αιγυπτίους – Λυβίους - Αιθίοπες), (Δανιήλ κεφ. 11ο).
Ξεχάσαμε όμως να σας πούμε το πιο σοβαρό, αδελφοί μου.
Αφού προηγουμένως δείξαμε την γνώμη του Αγ. Κυρίλλου Αλεξανδρείας σχετικά με τι σημαίνει «ουρά» και αφού κατασταλάξαμε ότι σημαίνει κακοί προφήτες (ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ) που δεν θα ευοδωθούν οι προσδοκίες τους, λέμε τώρα σχετικά με τον ΒΕΧΕΜΩΘ ότι η ουρά του είναι ως κυπάρισσος, δηλαδή ότι ο ίδιος ως ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗΣ που είναι θα είναι μεγαλύτερος όλων των άλλων, όπως το κυπαρίσσι είναι μεγαλύτερο όλων των άλλων δέντρων.
Με λίγα λόγια θα είναι ο ΜΕΓΑΣ ΨΕΔΟΠΡΟΦΗΤΗΣ !!!
Κι έτσι λοιπόν ταυτίζεται το θηρίο εκ της γης ΒΕΧΕΜΩΘ (δηλαδή ο Αντίχριστος) με τον ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗ.
Ότι δηλαδή λέγαμε και στο ΒΙΒΛΙΟ μας.
Απ: ΛΕΒΙΑΘΑΝ - ΒΕΧΕΜΩΘ
Αυτός ο Βεχεμώθ όταν ανέλθει επ’ όρους «ακρότομον» θα προκαλέσει χαρά στα τετράποδα εν ταρτάρω.
«Ακρότομον» όμως σημαίνει το εξής:
Δηλαδή είναι το «όρος» (ο Θεός Πατέρας) που αποκόπει στο άκρο του, ο λίθος άνευ χειρός, όπως λέει ο Προφήτης Δανιήλ.
Και θα τολμήσει ο ΒΕΧΕΜΩΘ να λαλήσει υπέρογκα προς τον Θεόν !!!
Αυτή του η βλάσφημη στάση όμως θα προκαλέσει χαρμονή εις τα τετράποδα που βρίσκονται στον τάρταρω.
Τάρταρος όμως είναι η Κόλαση:
Άρα θα προκαλέσει χαρμονή στους ανθρώπους που σαν άλλα τετράποδα κοιτούν προς τη γη (λόγω των κτηνωδών παθών τους), οι οποίοι ήδη θα προγεύονται τον Τάρταρο (Κόλαση).
«Ακρότομον» όμως σημαίνει το εξής:
Δηλαδή είναι το «όρος» (ο Θεός Πατέρας) που αποκόπει στο άκρο του, ο λίθος άνευ χειρός, όπως λέει ο Προφήτης Δανιήλ.
Και θα τολμήσει ο ΒΕΧΕΜΩΘ να λαλήσει υπέρογκα προς τον Θεόν !!!
Αυτή του η βλάσφημη στάση όμως θα προκαλέσει χαρμονή εις τα τετράποδα που βρίσκονται στον τάρταρω.
Τάρταρος όμως είναι η Κόλαση:
Άρα θα προκαλέσει χαρμονή στους ανθρώπους που σαν άλλα τετράποδα κοιτούν προς τη γη (λόγω των κτηνωδών παθών τους), οι οποίοι ήδη θα προγεύονται τον Τάρταρο (Κόλαση).
Απ: ΛΕΒΙΑΘΑΝ - ΒΕΧΕΜΩΘ
Αυτός ο Βεχεμώθ κάτω από παντός είδους «δέντρα» κοιμάται. Αλλά για να δούμε πια είναι τα «δέντρα»:
Δέντρα λοιπόν είναι οι πιστοί στο Χριστό άνθρωποι. Με δέντρο «συκιά» παρομοιάζει και υπονοεί ταυτόχρονα ο Ιησούς το Ισραήλ, που όταν θα βγάλει φύλλα (ξυρανθείσα συκή) τότε κοντά θα είναι το ΤΕΛΟΣ.
Και κάτω από τα πόδια των πιστών ανθρώπων, δηλαδή από το χώμα της γης θα εγερθεί το μεγαθηρίο που κοιμόνταν και θα λέγετε ΒΕΧΕΜΩΘ ή ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ.
Κοιμάται ο ΒΕΧΕΜΩΘ αφ’ ενός κάτω από τα δέντρα (πιστούς) αλλά και παρά τον πάπυρο, τον κάλαμο και το βούτομον (παραποτάμια χλόη). Και τα τρία φυτά είναι υδρόφιλα και συναντιούνται δίπλα σε ύδατα λιμνών και ποταμών.
Δέντρα λοιπόν είναι οι πιστοί στο Χριστό άνθρωποι. Με δέντρο «συκιά» παρομοιάζει και υπονοεί ταυτόχρονα ο Ιησούς το Ισραήλ, που όταν θα βγάλει φύλλα (ξυρανθείσα συκή) τότε κοντά θα είναι το ΤΕΛΟΣ.
Και κάτω από τα πόδια των πιστών ανθρώπων, δηλαδή από το χώμα της γης θα εγερθεί το μεγαθηρίο που κοιμόνταν και θα λέγετε ΒΕΧΕΜΩΘ ή ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ.
Κοιμάται ο ΒΕΧΕΜΩΘ αφ’ ενός κάτω από τα δέντρα (πιστούς) αλλά και παρά τον πάπυρο, τον κάλαμο και το βούτομον (παραποτάμια χλόη). Και τα τρία φυτά είναι υδρόφιλα και συναντιούνται δίπλα σε ύδατα λιμνών και ποταμών.
Απ: ΛΕΒΙΑΘΑΝ - ΒΕΧΕΜΩΘ
Αλλά πια είναι τα ποτάμια σας το ξαναθυμίζουμε:
Δίπλα λοιπόν στα χάλκινα ποτάμια (ο νοών νοείτω) θα βρίσκονται τα δέντρα (οι πιστοί Χριστιανοί), τα οποία θα πιστεύουν στο Χριστό με το δικό τους τρόπο, δηλαδή θα είναι λίγο ειδωλολάτρες και λίγο Χριστιανοί (θα έχουν το σχήμα της ευσεβείας) και εκεί δίπλα τους θα είναι και οι υδρόφιλοι πάπυροι (με τους οποίους φτιάχνουμε το χαρτί και τα βιβλία), κάλαμοι και βούτομα. Με όλη αυτή βέβαια την χλωρίδα θα τρέφεται ο ΒΕΧΕΜΩΘ, ίσα με το βόδι.
Δίπλα λοιπόν στα χάλκινα ποτάμια (ο νοών νοείτω) θα βρίσκονται τα δέντρα (οι πιστοί Χριστιανοί), τα οποία θα πιστεύουν στο Χριστό με το δικό τους τρόπο, δηλαδή θα είναι λίγο ειδωλολάτρες και λίγο Χριστιανοί (θα έχουν το σχήμα της ευσεβείας) και εκεί δίπλα τους θα είναι και οι υδρόφιλοι πάπυροι (με τους οποίους φτιάχνουμε το χαρτί και τα βιβλία), κάλαμοι και βούτομα. Με όλη αυτή βέβαια την χλωρίδα θα τρέφεται ο ΒΕΧΕΜΩΘ, ίσα με το βόδι.
Απ: ΛΕΒΙΑΘΑΝ - ΒΕΧΕΜΩΘ
Αλλά τα καλάμια θα χρησιμεύουν κι αλλιώς στον πονηρό ΒΕΧΕΜΩΘ. Δείτε τι λέει ο Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας:
Στα καλάμια λοιπόν θα κρύβεται ως άλλος δαίμονας ο ΒΕΧΕΜΩΘ για να ορμά σ’ αυτούς που πηγαίνουν προς την άνω Ιερουσαλήμ.
Κάτω από τον Βεχεμώθ αδελφοί μου σκιάζονται «δέντρα» μεγάλα που έχουν βγάλει κλάδους τρυφερούς και κλωνάρια του αγρού. Τα «δέντρα» όμως είδαμε παραπάνω τι συμβολίζουν. Ας δούμε όμως πάλι τον Άγιο Κύριλλο Αλεξανδρείας να ερμηνεύει τα «δέντρα» και όχι μόνον:
Αυτά λοιπόν τα πνευματικά χριστιανικά ανθρώπινα «δέντρα» θα έχουν βγάλει κλωνάρια τρυφερά. Δηλαδή θα προσέλθουν ή θα επιστρέψουν πολλοί άνθρωποι στον Ιησού Χριστό (μετά τον Γ΄ παγκόσμιο πυρηνικό πόλεμο). Σ’ αυτά τα δέντρα που θα βγάλουν νέα τρυφερά κλωνάρια με φύλλα, θα είναι και η ξηρανθείσα συκή του αρχαίου Ισραήλ. (την οποία συμβολικά ξέρανε ο Ιησούς). Αυτό βέβαια μας δηλώνει ότι κοντά είναι το ΤΕΛΟΣ, σύμφωνα με την σχετική ρύση του Ιησού:
(Ἀπὸ δὲ τῆς συκῆς μάθετε τὴν παραβολήν. ὅταν ἤδη ὁ κλάδος αὐτῆς γένηται ἁπαλὸς καὶ τὰ φύλλα ἐκφύῃ, γινώσκετε ὅτι ἐγγὺς τὸ θέρος. - Κατά Ματθαίον 24:32)
(Καὶ παραπορευόμενοι πρωῒ εἶδον τὴν συκῆν ἐξηραμμένην ἐκ ῥιζῶν. καὶ ἀναμνησθεὶς ὁ Πέτρος λέγει αὐτῷ· Ραββί, ἴδε ἡ συκῆ ἣν κατηράσω ἐξήρανται. - Κατά Μάρκον 11:20-21)
Δηλαδή εδώ σ’ αυτόν τον 22ο στίχο του 40ου κεφαλαίου του Ιωβ κρύβεται μεγάλο θεολογικό βάθος, το οποίο με την βοήθεια του Παρακλήτου εξερευνούμε.!!!
Αυτά όλα τα «δέντρα» (δηλαδή οι πιστοί εις τον Χριστό άνθρωποι) τρέφονται και μεγαλώνουν με το ζωοποιό «ύδωρ» το οποίο ερμηνεύει πάλι ο Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας:
Λέει όμως ο 23ος στίχος ότι αν γίνει πλημμύρα (εννοείται πλημμύρα ύδατος Αγίου Πνεύματος) ο Βεχεμώθ δεν θα την αισθανθεί ούτε θα τον ενοχλήσει. Μα τι μεγαθηρίο είναι αυτό ?
Είναι το μεγαθηρίο το οποίο αναπτύσσεται ανά τους αιώνες και προορίζεται να κορυφωθεί στο πρόσωπο του Αντιχρίστου στα έσχατα. Είναι το ειδωλολατρικό πνεύμα που υπήρχε πριν την 1η έλευση του Χριστού στη γη και που λαβώθηκε με την ρομφαία του Πνεύματος του Ιησού. Είναι το ειδωλολατρικό πνεύμα που θα επανέλθει (θεραπεία της λαβωμένης 6ης κεφαλής του θηρίου) έξαφνα και θα θαυμάσει όλη η γη. Είναι ο ΛΕΒΙΑΘΑΝ που θα πάρει σάρκα και οστά στο πρόσωπο του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΒΕΧΕΜΩΘ. !!!
Αυτός ο Βεχεμώθ δεν θα φοβηθεί από την πλημμύρα του οσονούπω χριστιανικού Ιορδάνη ποταμού, μέσα στο οποίο θα προσέλθει (μετά τον Γ΄ παγκόσμιο πυρηνικό πόλεμο) να βαπτισθεί μαζί με τους 144.000 Ισραηλίτες και όλη σχεδόν η αναστηθείσα (στην 1η πνευματική ανάσταση) εθνική ανθρωπότητα.
Τέτοιο είναι το τρομερό μεγαθηρίο Βεχεμώθ.!!!
Όποιος μπορεί ας το συλλάβη τρυπώντας την μύτη του, ας αντισταθεί, ας το κοιτάξει έστω στα μάτια.
Στα καλάμια λοιπόν θα κρύβεται ως άλλος δαίμονας ο ΒΕΧΕΜΩΘ για να ορμά σ’ αυτούς που πηγαίνουν προς την άνω Ιερουσαλήμ.
Κάτω από τον Βεχεμώθ αδελφοί μου σκιάζονται «δέντρα» μεγάλα που έχουν βγάλει κλάδους τρυφερούς και κλωνάρια του αγρού. Τα «δέντρα» όμως είδαμε παραπάνω τι συμβολίζουν. Ας δούμε όμως πάλι τον Άγιο Κύριλλο Αλεξανδρείας να ερμηνεύει τα «δέντρα» και όχι μόνον:
Αυτά λοιπόν τα πνευματικά χριστιανικά ανθρώπινα «δέντρα» θα έχουν βγάλει κλωνάρια τρυφερά. Δηλαδή θα προσέλθουν ή θα επιστρέψουν πολλοί άνθρωποι στον Ιησού Χριστό (μετά τον Γ΄ παγκόσμιο πυρηνικό πόλεμο). Σ’ αυτά τα δέντρα που θα βγάλουν νέα τρυφερά κλωνάρια με φύλλα, θα είναι και η ξηρανθείσα συκή του αρχαίου Ισραήλ. (την οποία συμβολικά ξέρανε ο Ιησούς). Αυτό βέβαια μας δηλώνει ότι κοντά είναι το ΤΕΛΟΣ, σύμφωνα με την σχετική ρύση του Ιησού:
(Ἀπὸ δὲ τῆς συκῆς μάθετε τὴν παραβολήν. ὅταν ἤδη ὁ κλάδος αὐτῆς γένηται ἁπαλὸς καὶ τὰ φύλλα ἐκφύῃ, γινώσκετε ὅτι ἐγγὺς τὸ θέρος. - Κατά Ματθαίον 24:32)
(Καὶ παραπορευόμενοι πρωῒ εἶδον τὴν συκῆν ἐξηραμμένην ἐκ ῥιζῶν. καὶ ἀναμνησθεὶς ὁ Πέτρος λέγει αὐτῷ· Ραββί, ἴδε ἡ συκῆ ἣν κατηράσω ἐξήρανται. - Κατά Μάρκον 11:20-21)
Δηλαδή εδώ σ’ αυτόν τον 22ο στίχο του 40ου κεφαλαίου του Ιωβ κρύβεται μεγάλο θεολογικό βάθος, το οποίο με την βοήθεια του Παρακλήτου εξερευνούμε.!!!
Αυτά όλα τα «δέντρα» (δηλαδή οι πιστοί εις τον Χριστό άνθρωποι) τρέφονται και μεγαλώνουν με το ζωοποιό «ύδωρ» το οποίο ερμηνεύει πάλι ο Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας:
Λέει όμως ο 23ος στίχος ότι αν γίνει πλημμύρα (εννοείται πλημμύρα ύδατος Αγίου Πνεύματος) ο Βεχεμώθ δεν θα την αισθανθεί ούτε θα τον ενοχλήσει. Μα τι μεγαθηρίο είναι αυτό ?
Είναι το μεγαθηρίο το οποίο αναπτύσσεται ανά τους αιώνες και προορίζεται να κορυφωθεί στο πρόσωπο του Αντιχρίστου στα έσχατα. Είναι το ειδωλολατρικό πνεύμα που υπήρχε πριν την 1η έλευση του Χριστού στη γη και που λαβώθηκε με την ρομφαία του Πνεύματος του Ιησού. Είναι το ειδωλολατρικό πνεύμα που θα επανέλθει (θεραπεία της λαβωμένης 6ης κεφαλής του θηρίου) έξαφνα και θα θαυμάσει όλη η γη. Είναι ο ΛΕΒΙΑΘΑΝ που θα πάρει σάρκα και οστά στο πρόσωπο του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΒΕΧΕΜΩΘ. !!!
Αυτός ο Βεχεμώθ δεν θα φοβηθεί από την πλημμύρα του οσονούπω χριστιανικού Ιορδάνη ποταμού, μέσα στο οποίο θα προσέλθει (μετά τον Γ΄ παγκόσμιο πυρηνικό πόλεμο) να βαπτισθεί μαζί με τους 144.000 Ισραηλίτες και όλη σχεδόν η αναστηθείσα (στην 1η πνευματική ανάσταση) εθνική ανθρωπότητα.
Τέτοιο είναι το τρομερό μεγαθηρίο Βεχεμώθ.!!!
Όποιος μπορεί ας το συλλάβη τρυπώντας την μύτη του, ας αντισταθεί, ας το κοιτάξει έστω στα μάτια.
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης